Om mig

København, Østerbro, Denmark
Kulturradikal, venstredrejet smagsdommer, musiker, skolemand, polyhistor.. Interesseområder: bøger, aviser, politik, kunst, musik & musikhistorie, madlavning, IT, holdninger. Født 1954 i Kbh. Autodidakt musiker, underviser. Arbejder som skoleleder, medlem af SF, er ved at tage en PD i pædagogisk ledelse og forandringsprocesser (på dispensation da jeg ikke har nogen formel uddannelse) Har uddannet mig selv efter Frank Zappas devise: drop ud, gå på biblioteket der står det hele, så lærer du heller ikke begrænsende fossile tænkemønstre.

søndag den 29. april 2007

Dagens grafitti

I kæmpe gule blokbogstaver på stenvæggen over vandet i Gl. Strand en face folketinget:

HVOR BOR THOR? HVAD MED JYDSK RENGØRING OG FARUM B(oldklub)?

Det sidste spørgsmål undrer også mig, hvorfor er det ikke blevet taget op i hele Farumsagen, at Deres finansminister (han er i hvertfald ikke min) solgte reklamer for et millionbeløb for Jydsk rengøring (Hans eget selvskab), 14 dage før han solgte det til ISS Rengøring.

Så var der jo lissom ikke mere noget, der hed Jydsk Rengøring man kunne reklamere for, vel?

Ingen kommentarer: